CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 16, 2017

AWESOME ANTI SERANGGA


 "HISH..banyak betul semut dan lipas kat rumah ni..sembur guna racun serangga kejap jer lepas tu dia datang lagi...hangin macam nii"...Hmm..pernah tak uols berada dalam situasi mcm tu..mesti pernah kan? Memang stress dibuatnya..sis dulu pun mcm tu juga..sekarang dah tak pening dah...lepas guna awesome anti serangga ni semua tu bereh kejap jer..spray spray setel masalah..uols pun kena ada stok awesome ni kat rumah..kat ofis...kat kereta pun..


CE tengok tu....sampai dalam kereta pun serangga macam lipas ni berkampung...bukan lipas jer nyamuk, belalang, kutu...segala mak nenek serangga kecil tu boleh ditumpaskan dengan jayanya..tikus dan cicak pun surrender...terpaksa pindah hihihi..


MEMANG SELAMAT sebab diperbuat drpd bahan2 semulajadi dan organik sahaja...tidak beracun selamat untuk semua...jangan pulak uols sembur macam aerosol tu ye...sembur celah2 dan laluan tempat serangga tu suka lalu dan bersembunyi..bawah meja..bilik air..dalam almari...belakang langsir...keliling tong sampah..mmg lalat KO la jawabnya..


Harga memang mampu milik...banyak plak tu 500ml...sekali sembur tahan dua tiga hari gak la..baru nak kena sembur semula...tiada bau...bersifat mesra alam...jimat tu atas penggunaan, kalau dah banyak sangat seranngga kat rumah tu beli la stok banyak sikit...sis dah guna banyak botol mmg tak cari lain dah...

Nak satuu??

Harga RM17 jer murah sesgt..kan

**harga tidak termasuk postage


0 comments:

Post a Comment